עורך דין תעבורה ייעוץ חינם

עורך דין תעבורה ייעוץ חינם

בית המשפט לתעבורה הינו ערכאה שיפוטית פלילית בעלת סמכויות רחבות במיוחד הכללות ענישה בדמות מאסר בפועל, פסילת רישיון נהיגה, מאסר על תנאי, פסילה על תנאי, חתימה על התחייבות וקנס כספי ומשכך מומלץ לכל נהג שעתיד להגיע לבית המשפט לתעבורה להתייעץ ולהסתייע בערוך דין תעבורה במסגרת ההליך המשפטי

מהם עבירות תעבורה?

עבירות תעבורה הינן התנהגויות שעומדות בניגוד לכללים ולחוקים שנקבעו בפקודת התעבורה ותקנותיה וכן בחוקים נלווים הקשורים לנהיגה ברכב כדוגמת פקודת רכב ביטוחי.
העבירות הפופולריות בהם בית המשפט לתעבורה מטפל הן: תאונות דרכים, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בשכרות, נהיגה של בלתי מורשה לרכב והתרה לבלתי מורשה לרכב, מהירות מופרזת, נהיגה ברכב שנאסר בו שימוש, נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף (טסט), נהיגה ללא ביטוח, דיון בדו"חות ברירת משפט(קנס) שהנהג ביקש להישפט עליהם כמו: עבירת שימוש בטלפון נייד, אי חגירת חגורה, מהירות מופרזת בדרגה של קנס וכו'.

מהי הסמכות המיוחדת של בית משפט לתעבורה?

בשל עיסוקו היום יומי של בית המשפט לתעבורה בנושאים הקשורים לנהיגה, בית המשפט לתעבורה קנה לעצמו מומחיות ומקצועיות מיוחדת לנושא זה ובשל כך הוא מהווה ערכאה שיפוטית מקצועית לתחום התעבורה והדרך מה שמקנה עליונות לערכאה הדיונית בפניה נשמעים הדיונים ומתקיימים הליכים של שמיעת ראיות וקביעת אשמה/חפות על פני ערכאת ערעור שבפניה דנים לרוב בשאלות משפטיות ולא נכנסים לסוגיות כמו מהימנות עדים.

ההליך המשפטי

בית המשפט לתעבורה הוא ערכאה פלילית המתנהלת בהתאם לסדר הדין הפלילי ופקודת הראיות הקבועות בחוק.
כאשר נהג ניגש לבית המשפט לתעבורה מבוצע לו הליך הקראה במסגרתו בית המשפט לתעבורה מסביר לנהג את האישומים המיוחסים לו ומבקש את התייחסותו לדברים.
אם עורך דין תעבורה של הנהג מודה במיוחס לו, בית המשפט ירשיע אותו בכתב האישום ויעבור לשלב הטיעונים לעונש במסגרתו התביעה המשטרתית תאמר לבית המשפט את וותק שנות נהיגתו של הנהג, מספר העבירות שרשומות לחובתו וכן את העונש שהיא מבקשת להטיל על הנהג, לאחר מכן עורך דין תעבורה של הנהג יטען את הדברים שלזכותו של הנהג לרבות הצגת נסיבות אישיות ונתונים מיוחדים שעומדים לזכותו ויבקש מבית המשפט לתעבורה להטיל עונש מקל על הנהג כאשר בתום שלב זה בית המשפט יטיל על הנהג את העונש שנראה לו צודק ונכון בנסיבות הענין.
אם הנהג כופר באחריות למה שמיוחס לו בכתב האישום התיק יקבע לדיון שמיעת ראיות במסגרתו התביעה המשטרתית תציג את ראיותיה כאשר עורך דין תעבורה של הנהג יחקור את עדי התביעה וירצה לעורר ספק בדבריהם כאשר לאחר מכן הנהג יעיד ויוכל להביא את ראיותיו בפני בית המשפט לתעבורה.
לאחר שלב שמיעת הראיות מגיע שלב הסיכומים במסגרתו התביעה תאמר את דבריה על בסיס הראיות שנשמעו ותבקש מבית המשפט להרשיע את הנהג בעוד עורך דין לתעבורה של הנהג יסביר לבית המשפט למה יש לזכות את הנהג לכל הפחות מחמת הספק.
בתום שלב הסיכומים יקבע דיון להכרעת דין במסגרתו בית המשפט ימסור לצדדים את החלטתו
ונימוקיו אם הוא זיכה את הנהג או הרשיע אותו.
במידה והנהג זוכה הרי שבכך הסתיים ההליך המשפטי, אולם אם הנהג הורשע בית המשפט יקבע את התיק לשמיעת טיעונים לעונש במסגרתו המדינה תמסור לבית המשפט לתעבורה את וותק שנות נהיגתו של הנהג, מספר העבירות שנזקפו לחובתו עפ"י הרישום התעבורתי וכן את העונש שהיא מבקשת להטיל על הנהג בהתאם לעבירה בה הורשע ביחס לוותק שנות הנהיגה שלו ועברו התעבורתי, לאחר מכן עורך דין לתעבורה של הנהג יטען את הנסיבות שלזכותו של הנהג לרבות הצגת נסיבות אישיות ונתונים מיוחדים שעומדים לזכותו ויבקש מבית המשפט לתעבורה להטיל על הנהג עונש מקל כאשר בתום שלב זה יגיע שלב גזירת הדין במסגרתו בית המשפט לתעבורה יטיל על הנהג את העונש שנראה לו צודק ונכון בנסיבות הענין.

עורך דין תעבורה ייעוץ חינם

משרדנו צבר ניסיון רב בהתמודדות עם עבירות תעבורה.

משרדנו זוקף לזכותו הצלחות משמעותיות ביותר בתחום זה.

הניסיון מוכיח שפניה לעורך דין תעבורה ייעוץ חינם מאפשרת בחינה ראשונית טובה יותר וקבלת הערכת מצב ראשונית שתעזור לנהג להתמודד עם האישומים שמופנים כלפיו בבית המשפט לתעבורה, דבר שיכול לגרור ענישה משמעותית באם הנהג יורשע.

משרדנו חרט על דגלו מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב ללא פשרות, עד למיצוי התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

משרדנו מתמחה בייצוג בעבירות תעבורה, במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עורך דין תעבורה ייעוץ חינם המתמחה בייצוג בעבירת תעבורה, אל תהסס והתקשר 072-3319414 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.

במקרים דחופים ניתן לפנות ישירות לעו"ד חזי כהן בנייד: 050-9920250