עורך דין פלילי חזי כהן

עורך דין פלילי חזי כהן

המשפט הפלילי הינו ללא כל צל של ספק תחום משפט אשר יש בו להשפיע בצורה ישירה ומשמעותית על חירותו ושמו הטוב של האדם. 
בחירת עורך דין פלילי, הינה החלטה חשובה מפז לעתיד החשוד או הנאשם.
כאשר אדם מצוי בסטטוס של חשוד ונמצא בשלב של ייעוץ לפני חקירה, חקירה או מעצר ימים, ייעוץ וייצוג ע"י עו"ד פלילי הבקיא ברזי המשפט הפלילי, עשוי לגרום הלכה למעשה לכך שלא יוגש כנגד החשוד כתב אישום או לחלופין יוגש כתב האישום בעבירה קלה יותר מהעבירה אותה מנסים לייחס לחשוד בחקירת המשטרה. ייעוץ לפני חקירה, ייצוג וליווי בשלב המעצר וכן הימצאות של עו"ד פלילי בקשר ישיר ורציף עם החשוד וחוקרי תחנת המשטרה, משפרת ומקשה באופן משמעותי ביותר על בניית התיק כנגד החשוד.

יכולות מקצועיות אלה משפרות פלאות את מצבו המשפטי ואף יכולות להגיע עד כדי הימנעות מהגשת כתב אישום כנגד החשוד בהמשך. 
במידה ואדם כבר מצוי בסטטוס של נאשם, אזיי הוא לאחר שלב חקירת המשטרה והתביעה חושבת כי יש בעניינו די ראיות לצורך הגשת כתב אישום, עובדה זו כשלעצמה מעמידה אדם בעל כורחו בפני מאבק קשה על שמו הטוב ולרוב אף על חירותו. במסגרת זו, ייעוץ וייצוג של עו"ד פלילי באה לידי ביטוי בחקירת הראיות בתיק, עריכת סיכויים וסיכונים משפטיים, החלשה או הפרכה של ראיות התביעה ועשיית כל שביכולתו של עורך הדין להוביל לזיכוי הנאשם וכאשר הדבר אינו אפשרי, לצמצם את הנזקים בתיק המשפטי באופן שיוביל את הנאשם לתוצאה הטובה ביותר שיוכל לקבל בנסיבות המקרה.

תחומים בהם מתמחה משרד עו"ד פלילי

משרדנו מעניק שירות וייצוג איכותי ומקצועי לחשודים ונאשמים בעבירות רבות ומגוונות. משרדנו מתמחה במשפט פלילי החל משלב הייעוץ והכנה לחקירה במשטרה, ייצוג אל מול בתי משפט במגוון עבירות, מחיקת רישום פלילי, הגשת בקשות חנינה וכלה בייצוג אסירים בוועדת שחרורים והגשת עתירות אסיר. משרדנו חרט על דגלו מתן שרות יסודי ומקצועי תוך שאיפה בלתי מתפשרת להצלחה בתיק עבור הלקוח.

עורך דין פלילי חזי כהן מתמחה ומטפל בין השאר בנושאים הבאים:

משרדנו נותן שירות ומייצג בכל הערכאות המשפטיות ברחבי הארץ ובמסגרת זו בבתי משפט השלום, בתי משפט  מחוזיים, בתי דין צבאיים ואף בבית המשפט העליון.

משרדנו עושה ימים כלילות על מנת לשמור על איכות, מקצועיות, יחס אישי ומתן טיפול יסודי ומדויק תוך שימת דגש ושאיפה להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

משרדנו מודע לעובדה כי ההליך הפלילי הינו הליך קשה פיזית, נפשית וכלכלית בו למעשה "מונפת חרב" מעל ראשו של אדם. לפיכך, משרדנו פועל תוך הקפדה על יחס אדיב וליווי צמוד ואישי במהלך הטיפול המשפטי.

משרדנו מתמחה בייעוץ וייצוג בפני גופי חקירה ובתי משפט שונים, במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד פלילי המתמחה בייעוץ וייצוג בהליכים פליליים אל תהסס והתקשר 072-3319414 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.

במקרים דחופים ניתן לפנות ישירות לעו"ד חזי כהן בנייד: 050-9920250
נשמח לעזור ולסייע!! 

 

שאלות ותשובות נפוצות

תברר מה הסטטוס שלך, תשאל את השוטר אם אתה חשוד במשהו. בנוסף, במידה ואתה חשוד השוטר יקריא לך את החשד נגדך ויודיע לך על זכות השתיקה וזכות ההיוועצות הנתונות לך עפ"י דין.

התשובה היא חד משמעית לא!! זכות ההיוועצות בעו"ד היא זכות המוקנית לחשוד עפ"י דין ואין בה להוות חיזוק לחשד נגדך. יתרה מזאת, חשוד שלא ממש את זכותו ומתייעץ עם עו"ד עלול למצוא את עצמו מבצע טעויות שבהמשך יעלו לו במחיר כבד באם יוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט.

זכות השתיקה היא זכות הנתונה לחשוד בעת חקירה במשטרה. במסגרת זכות זו החשוד יכול שלא להשיב כלל לשאלות חוקריו. חשוב לדעת כי שתיקת חשוד בחקירה תוביל לחיזוק ראיות התביעה נגדו, לכן יש לשמור על זכות השתיקה רק לאחר היוועצות בעורך דין שישמע את סיפור המקרה ויגיע למסקנה שזו הדרך הנכונה לפעול בנסיבות העניין.

במידה והינך עד, החוק מחייב אותך להשיב על כלל השאלות שאתה נשאל וזאת מלבד שאלות שהתשובה עליהן עלולה להפליל אותך, אז זכותך לומר "אני שומר על זכותי להימנע מהפללה עצמית".

בעת חקירת חשד לביצוע עבירה, המשטרה יכולה להשתמש במגוון תרגילי חקירה כמו הכנסת מדובבים, השארת שני מעורבים ביחד בתא/בניידת/במסדרון תוך ניסיון להקליט אותם, ביצוע שיחה "לא פורמאלית" בחצר עם שוטר על קפה וסיגריה וכו'. חשוב לדעת כי תפקיד המשטרה הוא להגיע לחקר האמת ובמסגרת זו לנסות לגבש ראיות נגדך ולזכותך. אולם בפועל הניסיון מלמד שכאשר המשטרה מסמנת חשוד, מרבית המאמץ נעשה לגבש ראיות כנגד אותו חשוד ולכן חשוב והכרחי להיצמד לגרסה איתה החשוד בחר ללכת לאחר שהתייעץ עם עורך דין ואסור בשום אופן לדבר באופן חברי ופתוח עם שום גורם אחר מלבד הסנגור שלך.