עורך דין צבאי חזי כהן

המשפט הצבאי הינו תחום משפט אשר יש בו להשפיע בצורה ישירה ומשמעותית על חירותו ושמו הטוב של החייל.  בחירת עורך דין צבאי, הינה החלטה חשובה מפז לעתיד התיק המתנהל בעניין החשוד או הנאשם.
כאשר אדם מצוי בסטטוס של חשוד ונמצא בשלב של ייעוץ לפני חקירה, חקירה או מעצר ימים, ייעוץ וייצוג ע"י עורך דין צבאי הבקיא ברזי המשפט הצבאי, עשוי לגרום הלכה למעשה לכך שלא יוגש כנגד החשוד כתב אישום או לחלופין יוגש כתב האישום בעבירה קלה יותר מהעבירה אותה מנסים לייחס לחשוד בחקירת המשטרה הצבאית החוקרת. ייעוץ לפני חקירה, ייצוג וליווי בשלב המעצר וכן הימצאות של עורך דין צבאי בקשר ישיר ורציף עם החשוד וחוקרי תחנת המשטרה הצבאית החוקרת, משפרת ומקשה באופן משמעותי ביותר על בניית התיק כנגד החייל החשוד, עובדה אשר משפרת פלאות את מצבו המשפטי ואף יכולה להגיע עד כדי הימנעות מהגשת כתב אישום כנגד החייל החשוד בהמשך.

במידה וחייל כבר מצוי בסטטוס של נאשם, אזיי הוא לאחר שלב חקירת המשטרה הצבאית החוקרת והתביעה חושבת כי יש בעניינו די ראיות לצורך הגשת כתב אישום כנגדו, עובדה זו כשלעצמה מעמידה חייל בעל כורחו בפני מאבק קשה על שמו הטוב ולרוב אף על חירותו. במסגרת זו, ייעוץ וייצוג של עורך דין צבאי באה לידי ביטוי בחקירת הראיות בתיק, עריכת סיכויים וסיכונים משפטיים, החלשה או הפרכה של ראיות הפרקליטות הצבאית ועשיית כל שביכולתו של עורך הדין הצבאי להוביל לזיכוי הנאשם וכאשר הדבר אינו אפשרי, לצמצם את הנזקים בתיק המשפטי באופן שיוביל את הנאשם לתוצאה הטובה ביותר שיוכל לקבל בנסיבות המקרה.

תחומים בהם מתמחה משרד עורך דין צבאי

משרדנו מעניק שירות וייצוג לחיילים חשודים ונאשמים בעבירות צבאיות רבות ומגוונות.
משרדנו מתמחה בטיפול בהליך הפלילי-צבאי על כל שלביו וסוגיו, החל מייעוץ והכנה לחקירת המשטרה הצבאית החוקרת, ייצוג בהליך מעצר, טיפול בתיק הפלילי העיקרי, הגשת ערעורים, חנינות, בקשות למחיקת רישום פלילי, פטור משירות מילואים, פטור משירות לשוהים בחו"ל, עבירות תעבורה בצבא ועוד.

עורך דין צבאי חזי כהן מתמחה ומטפל בין השאר בנושאים הבאים:

משרדנו נותן שירות וייצוג בכל הערכאות המשפטיות הצבאיות ברחבי הארץ.
משרדנו שם על נס דגלו לשמור על איכות, מקצועיות, יחס אישי ומתן טיפול יסודי ומדויק תוך שימת דגש ושאיפה להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור החייל. 
משרדנו מודע לעובדה כי ההליך הצבאי הינו הליך קשה פיזית, נפשית וכלכלית לחייל, בו למעשה "מונפת חרב" מעל ראשו של החייל. לפיכך, משרדנו פועל תוך הקפדה על יחס אדיב וכן ליווי אישי במהלך הטיפול המשפטי הצבאי.


משרדנו מתמחה בייעוץ וייצוג בפני גופי חקירה צבאיים וכן בפני בתי דין צבאיים ברחבי הארץ,
במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עורך דין צבאי המתמחה בייעוץ וייצוג בהליכים פליליים צבאיים, אל תהסס והתקשר 072-3319414 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.

מקרים דחופים ניתן לפנות ישירות לעו"ד חזי כהן בנייד: 050-9920250
נשמח לעזור ולסייע!!