התרה לאחר לנהוג ללא רישיון נהיגה

התרה לאחר לנהוג ללא רישיון נהיגה

עבירת התרה לאחר לנהוג ללא רישיון נהיגה מהווה אחת מן העבירות החמורות שבדיני התעבורה.
אפשרתם לאחר לנהוג בכלי רכב מבלי שיש לו רישיון נהיגה מתאים? אתם מסתכנים בכך שתקבלו הזמנה לבית המשפט, הליך שיכול להוביל לפסילה ארוכה ומשמעותית של רישיון הנהיגה שלכם.

מהי עבירת התרה לבלתי מורשה?

התרה לבלתי מורשה היא עבירה בה אדם שהוא בעל רכב ו/או בעל השליטה ברכב מאפשר למי שאין בידו רישיון נהיגה מתאים לנהוג ברכב . מכך יוצא שגם מי שמאפשר לחבר או בן משפחה לנהוג זמן קצר בחניון צדדי או בשטח עפר נטוש, כאשר אין בידו רישיון נהיגה מתאים, למעשה מבצע עבירה חמורה של התרה לבלתי מורשה ואם הדבר יוודע לרשויות אכיפת החוק הוא צפוי לקבל הזמנה לדין וכתב אישום לבית המשפט לתעבורה.

מה הענישה בעבירה של התרה לבלתי מורשה?

המחוקק קבע ענישת מינימום של פסילת רישיון נהיגה לתקופה של לפחות שלושה חודשים למי שיורשע בעבירה של התרה לבלתי מורשה לנהוג. עם זאת, חשוב לדעת שבתי המשפט לא מסתפקים בענישת המינימום והענישה בגין העבירה הינה נגזרת של חומרת נסיבות העבירה, תוך התחשבות בוותק שנות נהיגתו של הנהג ביחס לעברו התעבורתי.
לצד פסילת רישיון הנהיגה ישנם רכיבים נוספים בדמות מאסר על תנאי, חתימה על התחייבות כספית להימנע מלבצע עבירה דומה, פסילה על תנאי וקנס.

האם כדאי לפנות לבית המשפט עם עורך דין תעבורה?

התשובה היא חד משמעית כן, חשוב לדעת שבחינה מדוקדקת ומקצועית של חומר החקירה ע"י עורך דין תעבורה  מגדילה באופן משמעותי ביותר את הסיכוי להצלחת התיק המשפטי בכך שעורך דין תעבורה ידע להעלות את הטיעונים המשפטיים שבסופו של יום יובילו לזיכוי שלכם או לחילופין למזעור העונש שיושת עליכם בסופו של יום בתיק.

עורך דין תעבורה

משרדנו מתמחה בייצוג בעבירות תעבורה בכלל ובעבירה של התרה לבלתי מורשה לנהוג בפרט. במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עורך דין תעבורה המתמחה בעבירת התרה לבלתי מורשה לנהוג, אל תהסס והתקשר 072-3319414 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.                                                                                                                                       

במקרים דחופים ניתן לפנות ישירות לעו"ד חזי כהן בנייד: 050-9920250