ביטול כתב אישום נהיגה תחת השפעת קנאביס-כל המידע מעורך דין תעבורה

ביטול כתב אישום נהיגה תחת השפעת קנאביס – כל המידע מעורך דין תעבורה

נהג הגיע למשרדנו עם הזמנה לדין בגין נהיגה בשכרות בנסיבות סמים. בחינת חומר הראיות לימדה כי קיים קושי ראייתי קשה במיוחד להוכיח את האישום נגדו, זאת נוכח היעדר יסוד סביר לחשד לביצוע חיפוש. אז איך התיק הסתיים?

נהיגה תחת השפעת סמים

החוק נכון להיום קובע איסור לנהוג שבגופו של אדם קיים סם או תוצר חילוף של סם. כידוע, קנאביס נשאר בגופו של אדם פרק זמן ממושך במיוחד ולכן גם שימוש יחסית רחוק עלול להתגלות בבדיקת שתן או דם.

מה צפוי לנהג שיורשע בעבירת נהיגה בשכרות בנסיבות סמים?

במידה והנהג היה מורשע בעבירה של נהיגה בשכרות בנסיבות סמים הוא היה צפוי לענישה חמורה במיוחד הכוללת פסילת מינימום של 24 חודשים וזאת לצד ענישה נלווית כמו פסילה על תנאי, מאסר על תנאי וקנס כספי. בנוסף, נהג שמורשע בעבירת נהיגה בשכרות ו/או מקבל למעלה משנה פסילת רישיון נהיגה מחויב במבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכן במעבר טסט ותיאוריה כתנאי לחידוש רישיון הנהיגה.

יסוד סביר לחשד

בעבירת נהיגה בשכרות בנסיבות סמים הדרך לאתר ראיה להימצאות סם או תוצר חילוף של סם בגופו של נהג היא באמצעות נטילת בדיקת שתן או דם. לצורך ביצוע הבדיקה על המשטרה להוכיח קיומו של יסוד סביר לחשד לכך שהנהג מצוי תחת השפעת סם. במידה ואין בידי המשטרה הוכחה לכך הרי שכל נטילת הדגימה מהנהג אינה חוקית ועפ"י הפסיקה החדשה של בתי המשפט היא עתידה להיפסל מלשמש ראיה בבית המשפט וזאת נוכח הפגיעה החמורה בפרטיותו של הנהג.

איך התיק הסתיים? 

לאחר שמשרדנו קלט את התיק, חומר החקירה צולם ולאחר שעברנו על החומר מצאנו סתירות בדו"חות הפעולה של השוטרים באופן שהוביל ליצירת ספק בדבר החשד הסביר שהיה לשוטרים לערוך חיפוש באופנוע של הנאשם מה שהוביל בסופו של יום למציאת שרידי סם מתחת למושב התביעה המשטרתית הבינה כי קיים לה קושי ראייתי משמעותי במיוחד בדבר חוקיות החיפוש שבוצע-דבר שהוביל לביטול כתב האישום כנגד הנהג.

עורך דין תעבורה

משרדנו צבר ניסיון רב בהתמודדות עם עבירת נהיגה תחת השפעת סמים.

משרדנו זוקף לזכותו הצלחות משמעותיות ביותר בתחום זה. 

הניסיון מוכיח שפניה מוקדמת לעורך דין תעבורה מאפשרת בחינה מעמיקה של חומר הראיות, עריכת בחינת מצב מוקדמת ומושכלת ואף מובילה לתוצאה טובה ומקלה עבור הנהג.

משרדנו חרט על דגלו מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב ללא פשרות, עד למיצוי התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

משרדנו מתמחה בייצוג בעבירות של נהיגה תחת השפעת סמים. במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד תעבורה המתמחה בעבירת נהיגה תחת השפעת סמים, אל תהסס והתקשר 072-3319414 
או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.

במקרים דחופים ניתן לפנות ישירות לעו"ד חזי כהן בנייד: 050-9920250