מחיקת נקודות תעבורה מדוח-כל המידע מעורך דין לתעבורה

מחיקת נקודות תעבורה מדוח-כל המידע מעורך דין לתעבורה

אם קיבלתם דו"ח משוטר קיימת חשיבות לנקודות שצברתם לצד הדו"ח-צבירת נקודות יכולה לגרום לכם לרצות אמצעי תיקון שונים מול משרד הכוללים פסילת רישיון נהיגה, מעבר מבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, טסט, תיאוריה, קורס נהיגה נכונה בסיסי וקורס מתקדם. כאשר מבקשים להישפט על דו"ח משוטר ישנה חשיבות לאופן ההתנהלות של הנהג אל מול השוטר בעת קבלת הדו"ח

כל מה שתאמרו יתועד

כיום שוטרים מצוידים במצלמות גוף שמתעדות את המפגש עם האשרח, לכן חשוב לדעת שכל מה שתאמרו סביר לוודאי יוקלט ויתועד במצלמת הגוף של השוטר ואף ירשם בדו"ח בתגובת הנהג-הודאה בביצוע העבירה או מתן תירוץ שמצדיק את המעשה רק ישמש ראיה כנגדכם באם התיק יגיע לבית המשפט.

כיצד מומלץ להגיב לשוטר בעת קבלת הדו"ח?

כיצד נכון להתנהל מול שוטר בעת קבלת דו"ח? מעמד קבלת הדו"ח מול השוטר היא הזדמנות מצוינת לאסוף ראיות וממצאים לטובתכם, לכן, תוציאו מצלמה, תצלמו דברים שרלוונטיים לאירוע שיכולים לעזור לכם להוכיח את הטענה שלכם בבית המשפט-כמו השוטר והניידת שעצרה אותכם, מצב תנועה בכביש, התמרור במקום, דיבורית שמותקנת ברכב וכל דבר שיוכל לערער את דברי השוטר כלפיכם ביחס לביצוע עבירה מצידכם.

התנהגו בצורה נאותה ומכובדת

על אף המעמד הלא נעים זכרו, השוטר סך הכל מבצע את עבודתו, דברו אליו בצורה נאותה ומכובדת והימנעו מהעלבות ואמירות פוגעניות. מלבד העובדה ששיח כזה לא מכבד אתכם, התנהגות שכזו תצייר אתכם באור שלילי בפני בית המשפט ותגרום לכם לנזק-וחבל.

במידה וקיבלתי הזמנה לדין או דו"ח משוטר כיצד עליי לפעול?

במידה וקיבלת הזמנה לדין ו/או דו"ח משוטר, הדבר הראשון שתעשה זה תתייעץ עם עורך דין לתעבורה. בהרבה מהמקרים טיפול משפטי מקצועי יכול לפתור לך את הבעיה ולמנוע מימך חיוב באמצעי תיקון וסנקציות מנהליות באופן שימנע מימך בעתיד עוגמת נפש מיותרת והוצאה כספית משמעותית.

כיצד ניתן למחוק נקודות מדו"ח?

שאדם מקבל דו"ח קיימות לו שתי אפשרויות:

א. במידה והוא סבור שמה שרשום בדו"ח נכון, יש באפשרותו לשלם את הדו"ח ואז החוק רואה בו כמי שהודה והורשע והנקודות שבצד הדו"ח יזקפו לחובתו במרשם של משרד הרישוי.

ב. במידה והוא לא מסכים עם דו"ח שניתן לו- האפשרות השניה היא להגיש בקשה להישפט. במצב כזה המדינה לוקחת את הדו"ח ומגישה אותו ככתב אישום לבית המשפט לתעבורה כאשר המדינה היא זו שצריכה להוכיח שאכן אותו נהג עבר עבירה. במידה והשופט השתכנע שהמדינה לא עמדה בנטל הראיה והשופט סבור שנותר ספק סביר לפיו אותו נהג לא עבר את העבירה בית המשפט יזכה אותו מהעבירה המיוחסת לו.

עורך דין תעבורה

משרדנו מתמחה בייצוג בעברות תעבורה בכלל ומחיקת נקודות חובה מדו"ח שניתן משוטר בפרט.
במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7.