איך לבחור עורך דין תעבורה

ייעוץ וייצוג בחקירה משטרתית או הליך משפטי, כיצד למזעור נזקים

אנשים נורמטיביים רבים מוצאים עצמם מורשעים או חשודים בעבירות תעבורה שונות.
המעמד המלחיץ, ההליך הארוך וכן הבלבול הרב בו אדם נתון, משאירה אותו לרוב בודד בקשייו ובהחלטותיו.
ייעוץ משפטי על ידי עורך דין לתעבורה, יכול להקל ולסייע לנאשם לעבור את התקופה הקשה וכן לכוון אותו לאסטרטגיית התמודדות יעילה יותר עבורו, תוך התחשבות בנסיבות המקרה הקונקרטי וכן התחשבות בנסיבותיו ומצבו האישי אותה עת. אין הבטחה בייעוץ המשפטי לזיכוי מושלם, אולם פעמים רבות, דרך זו מתגלה כדרך הבטוחה ביותר למזעור נזקים.

"פסילה בפועל", עונש אינטגראלי בבית משפט לתעבורה

רכיב ענישה עיקרי בו אנו נתקלים בעת גזרי הדין בבית משפט לתעבורה הינו רכיב "הפסילה בפועל".  במציאות חיינו, רישיון הנהיגה הינו דבר הכרחי לניהול אורח חיים תקין ולעיתים מהווה תנאי הכרחי באשר ליכולתנו להתפרנס ממשלח יד מסוים. לפיכך, פסילה בפועל של רישיון הנהיגה מהווה צעד פוגעני וחמור. בטרם החלטה או קבלת עונש, העלול להעיב על איכות חייו של הנאשם, כדאי לבחור בעורך דין לתעבורה.
לדעתי, לא כדאי להתפתות לייעוץ  אשר נעשה כלאחר יד במסדרונות בית המשפט או למחיר זול במיוחד אשר מציע עורך דין. עורך דין לתעבורה, מנוסה ומומחה המכיר את רזי המשפט ואת תקנות התעבורה, עשוי לסייע באופן אופטימלי יותר בניהול הליך נכון ובתוצאותיו. תוצאה אשר לרוב עלולה להשפיע על איכות חיינו ובמקרים רבים אף על משלח ידינו.

מומחיות של עורך דין לתעבורה

גם לעו"ד תעבורה, מבין מגוון עיסוקיו, ישנם תחומי מומחיות והתמחות. ישנן עבירות קלות, אשר בגינן נחוץ רק ייעוץ. ועבירות חמורות יותר הדורשות התערבות מעמיקה ואישית. כך או כך, יש לברר תחילה את תחומי המומחיות של עורך הדין לתעבורה, כמו גם את שיעור מומחיותו והצלחותיו בסוגי התיקים השונים.
פעמים רבות, גם שמועות והמלצות מחברים ומכרים לגבי מומחה לתעבורה, יכולים לסייע לבחירת עורך הדין הטוב ביותר בשבילך. שכן, "אין חכם כבעל הניסיון".

זמינות ומידיות של עו"ד תעבורה

כל אדם אשר מוצא עצמו מעורב בעבירת תעבורה, מרגיש כי הוא זכאי וחייב לשמוע ייעוץ משפטי מידי. אין ספק כי זמינות של עורך הדין הינה פרמטר חשוב והכרחי, הן מבחינת הייעוץ המשפטי הראשוני, אשר עתיד להשפיע על המשך התיק וסיכויי הצלחתו. והן מבחינת יצירת הקלה על העומס הרגשי בו מצוי אדם בעת חקירת משטרה או הליך משפטי.

עו"ד חזי כהן

עו"ד חזי כהן מתמחה בייעוץ וייצוג בעבירות תעבורה רבות ומגוונות.
בין היתר, המשרד מספק סל רחב של שירותים משפטיים חיוניים ורגישים:

  • ייעוץ לפני חקירה וייצוג במעצרים
  • תאונות דרכים עם נפגעים, תאונות דרכים קטלניות ותאונות פגע וברח
  • עבירות שכרות ובכלל זה, גם נהיגה תחת השפעת סמים, או סירוב למתן בדיקת שכרות
  • עבירות מהירות
  • דוחות משטרה
  • נהיגה בזמן פסילה
  • פסילות מנהליות
  • ייצוג מול משרד הרישוי
  • הוצאת רישיון למונית
  • ייצוג מול המרכז הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד)
  • חנינות, עתירות אסירים, ועדות שחרורים ועוד

הניסיון של עו"ד חזי כהן מלמד, כי בעזרת טיפול ראשוני מהיר, ניתן להגיע עד כדי הימנעות מוחלטת מנקיטה בהליך משפטי כנגד המעורב. על כן, פנייה אל נציגי המשרד כבר בשלביו המוקדמים של ההליך המשפטי או החקירה המשטרתית, מונעת עוגמת נפש עתידית ועשויה לחסוך הוצאות כספיות גבוהות בהמשך.

משרדנו מתמחה בייצוג בעברות תעבורה. במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7. 
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד תעבורה המתמחה בייצוג בעברות תעבורה, אל תהסס
והתקשר 072-3319414 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.