עורך דין תעבורה בפתח תקווה

עורך דין תעבורה בפתח תקווה הינו מומחה לכל מגוון הנושאים והתיקים הקיימים בתחום התעבורה. עורך הדין יכול להיות מעורב משלבי החקירה ההתחלתיים של המשטרה או אפילו בעת שלילת הרישיון ועד ייצוג מול רשויות בתי המשפט בדיון בעובדות התיק. הנושאים השונים יכולים לכלול עבירות מהירות, נהיגה בעת שלילה, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, מעורבות בתאונות פגע וברח או תאונות קטלניות אשר כוללות נפגעים ועוד.
הבחירה בעורך דין תעבורה בפתח תקווה, נעשית בדרך כלל על פי המלצות של חברים, מכרים ולקוחות עבר. אולם יש גם להתרשם באופן אישי מהכימיה בין שני הצדדים.

הזכות לבחור בעורך דין תעבורה בפתח תקווה

הדרישה הבסיסית בבחירה בעורך דין אשר קרוב פיסית למקום המגורים או מקום האירוע יכולה להתקיים כאשר בוחרים דווקא בעורך דין תעבורה בפתח תקווה. הזמינות והנגישות של עורך הדין יכולה לסייע בניהול התיק כולו, הן מבחינה אדמיניסטרטיבית (העברת טפסים, קביעת פגישות ועוד) והן מבחינה משפטית (על ידי היכרות עם אישים במשטרה או בבית המשפט המקומי).
עורך דין תעבורה בפתח תקווה יכול להכיר באופן עמוק יותר את לקוחותיו, ואת מקום ההתרחשות. ידע זה, בשילוב של ידע בסעיפי חוקי התעבורה, יכול לסייע רבות ללקוח, להמתיק את העונש ולפעמים אף לבטלו באופן מלא, מפאת חוסר חוקיות של הדוח או מכשיר המדידה.

חשיבות עבודתו של עורך דין תעבורה בפתח תקווה

לפעמים, לא מעריכים נכונה את משמעות עבודתו של עורך הדין. עורך דין תעבורה יכול בזכות ידיעותיו והיכרותו בנבכי החוקים, להמתיק עונשים או לנסות לייצג את הלקוח תוך מציאת אותם נתונים ועובדות אשר יוכלו לסייע ללקוח לזכאות או להקלה בחומרת העונש. העונשים החמורים הניתנים לעברייני התנועה כיום, נועדו על מנת להרתיע עבריינים נוספים מחד, אולם עלולים לפגוע באופן עמוק ונואש באיכות החיים ואף לשלול חופש מהנאשם (במקרה של מאסר בפועל).

חשיבות עבודתו של עורך דין בפתח תקווה מתחילה כבר מתחילת החקירה המשטרתית או שלילת הרישיון. במקרים אלה יוכל עורך הדין לייעץ לגבי המשך החקירה, ולגבי העובדות אשר צריכות להיות מודגשות (למשל עברו הנקי של הלקוח). לאחר מכן, אם המקרה מגיע לבית המשפט, צריך עורך הדין לייצג את לקוחו באופן הטוב והאיכותי ביותר, תוך הבאתו לזיכוי או לעונש מופחת.

משרדנו מתמחה בעבירות תעבורה. במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7. 
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד תעבורה המתמחה בעבירות תעבורה,
אל תהסס והתקשר 072-33194148 או השאר פרטיך בדף יצירת קשר ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.